Въпроси и отговори

С кои куриери работите?

За своите доставки в България, Apteka.mall24.bg използва куриерските услуги на компанията Еконт и Speedy.

За колко време ще си получа поръчката?

Наш основен приоритет са бързите и качествени доставки до всяка точка на България. След приемането на поръчката по телефона, нашите оператори ще ви уведомят за приблизителното време на доставка, което е съобразено с моментната наличност на заявените продукти, както и с допълнителни 24-36 часа за самата куриерска услуга.

Поръчах преди доста време, но поръчката ми я няма все още. Какво да направя?

Ако поръчката ви се забави, моля, уведомете ни на телефон: +359 889 75 88 77от понеделник до петък – 8.30- 18.30/ или на електронна поща office@mall24.bg
Бъдете точни и ни дайте данни за дата на поръчката, номер на поръчката и съответния проблем. Благодарим ви предварително.

Имам оплакване от качеството на доставката. Към кого да се обърна?

Ако имате оплакване от който и да е аспект на доставката или работата на куриерската компания, моля, свържете се с нас на телефон +359 889 75 88 77 /понеделник – петък, 8.30-17.30/ или на електронна поща office@mall24.bg. Молим за пълно и детайлно описание на проблема в писмен вид, за да можем максимално бързо да реагираме през ръководството на съответната куриерска компания.

Какви методи на заплащане мога да използвам?

Наложен платеж, плащате при получаване на пратката ви.

Мога ли да поръчам по интернет лекарства по лекарско предписание?

Търговията в интернет на лекарства по лекарско предписание е стриктно забранена. Моля, не настоявайте, няма как да ви съдействаме.

Мога ли да ви пратя сканирана рецепта и така да получа поръчам онлайн лекарство по лекарско предписание?

Търговията на лекарства по лекарско предписание по интернет е забранена от действащите закони. Сканирането на рецепта не заменя изписването на въпросното лекарство от действащ фармацевт в реална аптека и е незаконно. Моля, не искайте това от нас.

Доставяте ли продукти от чужбина по заявка?

Не, това не влиза в правомощията на една аптека. Ние не сме вносител и не можем да поемем отговорността за това.

Имам проблем с получена поръчка. Какво да направя?

Ваше право е да прегледате пратката ви и чак тогава да потвърдите получаването и/да заплатите наложения платеж.
Ако сте потвърдили и заплатили и след това имате проблем с пратката, молим ви, свържете се с нас на телефон +359 889 75 88 77 /понеделник – петък, 8.30-17.30/ или на електронна поща office@mall24.bg. Молим за пълно и детайлно описание на проблема в писмен вид, за да можем максимално бързо да реагираме.

Желая да върна закупена стока. Какви са правата ми и какво трябва да направя?

В случай, че не сте доволни от получената поръчка и желаете да върнете продуктите обратно, вие трябва да:
изпратите уведомление на office@mall24.bg за проблемната пратка с възможно най-детайлно описание на проблема и причините за връщането
след това, за ваша сметка ще трябва да изпратите продуктите в ненарушен търговски вид на адрес: гр.София, жк.Люлин 9, ул.Иван Бойчев 20
стойността на продуктите ще ви бъде върната след получаването на пратката от нас и преглед на съдържанието
предпочитаният от нас метод за връщане на пари към вас – банков превод

Когато използвате нашите услуги, Вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване и персонализиране на нашето съдържание, за анализиране на трафика, за показване на реклами и за защита от спам.